utorok 30. augusta 2011

Moja nová rodina

Čakajú ma na letisku s farebnými balónikmi naplnenými héliom, s nápismi : YOU ARE SO SPECIAL ! a IT´S ALL ABOUT YOU ! V rukách A4-ka s mojím menom. V tvári radostné očakávanie. Už sa ma nemohli dočkať. Berú ma na obed do Ruth´s Diner. Je neskutočne teplo, a tak sedíme vonku. Vládne tam veľmi príjemná a uvoľnená atmosféra, umocnená živou blues/folkovou hudbou. Dám si kurací šalát s ovocím, a až teraz si naplno uvedomujem, že Američania majú naozaj OBROVSKÉ porcie. Ja jem všeobecne celkom dosť, plus v tej chvíli som veľmi hladná, a aj tak zvládnem len polovicu. Tatumovci majú však našťastie pravidlo, že keď nechceš, nemáš chuť, si plná, nemusíš jedlo dojesť. Toto pravidlo si mi páči :) Potom ideme k nim domov. Miesto, ktoré aj ja budem po dobu troch mesiacov nazývať domov. Som veľmi príjemne prekvapená, takmer až dojatá tým, akú veľkú námahu vynaložili na to, aby som sa tu cítila dobre - ako doma. Aj keď ružová nie je moja najobľúbenejšia farba, musím uznať, že táto izba, ladená do ružova, je naozaj nádherná. A mám aj vlastnú kúpeľňu !

Hneď na druhý deň sme sa vybrali do školy, kde som si vybrala predmety a vytvorili mi rozvrh.
Budem mať tieto predmety :
AP French- francúzština ( AP = academic program, predmet s úrovňou vysokej školy)
AP Biology - biológia
Pre-calculus - matika
US history - história USA
British literature - britská literatúra
Woodwind orchestra - dychový orchester
Photography - fotografia
Outdoor - predmet, v ktorom sa učí, ako prežiť a raz do týždňa sa chodí do prírody liezť po skalách, na túry, lyžovať atď. podľa ročného obdobia a počasia

Už mám aj uniformu ! Škola začína 6.9. a ja sa už nemôžem dočkať, tentoraz o niečo viac ako každý rok. Už som tu desiaty deň a stihla som toho už celkom dosť. Boli sme s host mamou nakupovať a kúpila som si tri páry tenisiek. Boli sme na školskom brunchi ( t.j. niečo medzi raňajkami a obedom), kde bola takmer celá škola a kde som sa okrem zopár spolužiakov stretla aj so všetkými svojimi učiteľmi, ktorí boli všetci strašne sympatickí, tak som na nich zvedavá. Dva dni za sebou som strávila v zábavnom parku Lagoon , prvý deň so strašne milými mormónskymi susedmi Millerovcami - ktorí majú dcéru Emmu v mojom veku, len o ročník vyššie, v ktorej som našla spriaznenú dušu - má rada podobné filmy, knihy a hudbu a dohodli sme sa, že spolu pôjdeme na Sundance Film Festival v januári. Druhý deň som tam bola so svojou rodinou a ich kamarátmi a večer sme zakončili vo výbornej talianskej reštaurácii v centre Salt Lake City, kde sme oslávili pätdesiatiny mojej host mamy Christie.

Nakoniec zopár fotiek zo dňa v zábavnom parku Lagoon :








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára