nedeľa 28. novembra 2010

Sneží !

Občas ma ukľudňuje pozerať sa von oknom, ako sneží alebo prší. Teraz to práve robím. Je mi nepríjemne zima, popíjam horký horúci čaj a v ušiach počujem Joy Division.Vidím tmavé siluety okoloidúcich, brodiacich sa v pár centimetroch snehu. Všade je tma ako v rohu, pritom ešte nie je tak neskoro.Pozerám na svietiacu pouličnú lampu, podľa ktorej naisto viem, že naozaj sneží. Je to krásny pohľad. Rozmýšľam nad tým, že už je zase deväť a ja som znovu premárnila nedeľu, ako sa len dalo. Tvárim sa, ako toho strašne veľa robím, že nemám na nič nedôležité čas, a pritom klamem samu seba. Nehanebne mrhám vzácnym časom. A neustále nestíham.V hlave mi víria myšlienky na to, koľko toho ešte musím stihnúť a prajem si, aby bolo znova nedeľa ráno. Je táto náhla nálada pod psa spôsobená depresívnymi tónmi melancholického hlasu Iana Curtisa ? Obávam sa, že nie. Ale aj tak v nádeji prepínam na niečo veselšie.. Čo tak Vampire Weekend ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára