streda 24. novembra 2010

Nový začiatok

...takže z ničoho nič som sa rozhodla, že si založím blog. Samozrejme ma k tomu inšpirovalo niekoľko vecí. Ale už dlho som nad tým rozmýšľala. Publikovať svoje myšlienky, prezentovať svoje názory internetovej verejnosti ? Doteraz som si takéto svoje myšlienkové pochody písala len do svojho notesa, ktorý som využívala multifunkčne, raz to bol denník, raz priestor na "vypísanie" zo zlej nálady, raz na kresby a dokonca párkrát poslúžil aj ako papier na vytrhnutie. Tento blog bude iný. Budem tu písať svoje myšlienky, nápady, názory, úvahy, inšpirácie, ukazovať svetu svoje fotky, budem tu zdieľať svoje obľúbené videá či rôzne stránky, ktoré ma zaujali. Sama som zvedavá, čo z toho vlastne vyjde...


...a teraz niečo z toho, čo práve počúvam. Nedávno sa mi zapáčil Amon Tobin, brazílsky hudobník, DJ a producent elektronickej hudby. Jeho hudba je originálna, zaujímavá a inšpirujúca. Nech sa páči tuto ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára