sobota 5. novembra 2011

Outdoor

Outdoor je bezkonkurenčne najlepší predmet, aký tu teraz na Waterforde mám. Nielen tým, že dvaja učitelia, ktorí ho učia, sú super a tým, že raz za týždeň chodievame do prírody ( či už na túru, liezť po skalách či iné), ale aj tým, že sú tam úplne úžasní ľudia. Nepreháňam. Na rozdiel od ostatných predmetov sú tieto decká oveľa uvoľnenejšie a prirodzenejšie. Tiež si tam navzájom každý s každým pomáha, čo možno znie ako klišé, ale je to naozaj pravda. Takže zatiaľ sme stihli dve túry, niekoľko lezení a raz sme sa učili ( v zasnežených horách), ako pomôcť ľuďom, ktorí sú podchladení, ako preniesť niekoho na bezpečnejšie miesto, keď je zranený, ako ošetriť zlomeninu a podobne. Som veľmi rada, že môžem mať tento predmet a že som dala na slová svojej host rodiny( ďalší ASSIST štipendista Jack zo Šanghaju v Číne tiež chcel outdoor,a spolu s host mamou sa o to snažili silou-mocou, ale už to bolo úplne plné). Nielenže mám možnosť vidieť, vnímať a byť súčasťou nádhernej utahskej prírody - hlavne krásnych hôr - , ale aj som tam našla zopár skvelých priateľov.
Pripájám zopár fotiek, aby ste aj vy mohli vidieť, ako to tu teda v prírode vyzerá a čo vlastne na tomto predmete robíme.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára