piatok 18. novembra 2011

Halloween !

Vždy som bola zvedavá, ako vyzerá americký Halloween. Američania to tu trochu moc prežívajú - že vraj tento sviatok zarába zo všetkých sviatkov najviac, teda hneď po Vianociach. Čo je dosť smutné, že je to už teraz také komerčné.Ale veď čo už. No a tak teda som s mojimi novými kamarátkami - spolužiačkami šla "trick-or-treating" - každá sme sa za niečo prezliekli a chodili sme po domoch a pýtali si sladkosti. A náhodou, bola to dosť sranda. Keď sa nám už nechcelo chodiť, nasadli sme do golfového autička a tak sme sa prevážali od domu k domu. A poviem vám, toľko sladkostí som asi v živote naraz nedostala - možno keď tak na Mikuláša. No ale my, keďže sme už na to "staré" sme nedostali ani zďaleka toľko ako Katina (host sestra) a jej kamoši a kamošky. A trošku som zmenila svoj pohľad na Halloween - áno, je to komerčné, ale aj tak je to sranda :D
Tu je jedna fotka s jednou s kamarátok - ja som hipisáčka, ona je Jack Sparrow. Najlepší kostým mala ale aj tak Jasmine - Twister šaty. No a dve sestry Indky (z trojičiek, ešte majú jedného brata) - jedna bola cigánka a jedna bola smrtka( bola dosť strašidelná !). No a posledná baba

bola duch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára