utorok 7. decembra 2010

Priveľa naraz

Poznáte ten pocit, že robíte niečo dobré, ale je to ho zrazu priveľa ? Dobrým príkladom na to je jedenie čokolády. Dáte si jednu tabličku, chutí vám to, zjete ďalšiu, ďalšiu, ďalších niekoľko a zrazu vás už z toho začína napínať, ale je vám ľúto to nechať nedojedené, keď už ste ju načali, tak to voľky-nevoľky dojete, a potom je vám z toho tak zle, že už čokoládu nechcete ani vidieť.Ja mám práve teraz takýto pocit (nielen s čokoládou). Snažím sa toho robiť čo najviac, v zmysle, že sa chcem rozvíjať všetkými možnými smermi, ale občas mám toho naozaj dosť. Mám pocit, že som v poslednom čase hlavne mojou nedbanlivosťou k spánku takmer chronicky unavená. Jednoducho, príliš veľa dobrého môže byť zlé.

Na koniec pridávam moje obľúbené haiku, ktoré vyjadruje moje momentálne pocity.

zatažený den -
v kaluži odraz
žlutého deštníku

A ešte moji drahí Joy Division :

1 komentár: